sarallindstrom

Alla inlägg under oktober 2014

Av Sara Lindström - 17 oktober 2014 03:17

Äntligen så äger jag min första audi! Så jäkla glad! Min fina pärla ;)
Så sjukt underbar att köra med!

-

Av Sara Lindström - 10 oktober 2014 00:35

Av Sara Lindström - 10 oktober 2014 00:32

då var resan till gotland gjord. varit med fredrik på hans jobb ett tag då han skulle hålla på med bilen. Sen varit hemma, ätit och träffat några av hans kompisar ett tag sedan blev de tv hela kvällen :)

Av Sara Lindström - 8 oktober 2014 23:00

Gjorde om mina naglar idag, så sjukt snyggt å så sjukt nöjd! Verkligen super glad :)

Av Sara Lindström - 7 oktober 2014 20:19

söker jobb förfullt lite då och då, hoppas på något iaf! önskar jag hade ett, inte för att jag är i behov av pengar, utan för att jag vill kunna bo själv och göra vad jag vill! 

Av Sara Lindström - 4 oktober 2014 17:26

Är just nu hos alexanders pappa, kom igår och blir kvar här i några dar. Snart börjar även hockeyn, så blir att kolla på den :) skulle egentligen åkt till baknhuset å se på den där men blev inte så. Blir tacos här hemma ist. Kanske även ut en stund på kvällen :) imorgon är det söndag igen, ingen söndags ångest då jag inte har mer jobb. Skönt men ändå inte som sagt.. men men :) på onsdag ska jag fixa om mina naglar, och på torsdag åker vi till gotland :D

Av Sara Lindström - 2 oktober 2014 23:47

Dricker ett as gott te på förskolan när vi väl är där på morgonen. Skönt å sätta sig i soffan med en varm kopp te efter all stress :)

Av Sara Lindström - 2 oktober 2014 22:33

blev få timmar med sömn igår natt, så va sjukt trött idag påde på jobbet å när ja kom hem. Somnade och vaknade av att alexander väckte mig och sa "ska vi äta nånting?" Min första tanke va: vad fan gör du vaken såhär tidigt?! & varför har inte min klocka ringt?! Så jag svarade "frukost eller vadå?" Haha helt borta. De snurrade även: har du dygnat? För fick även för mig att det var lördag morgon eller nå. Ja, helt cp ;)

Bara tagit de lugnt och sovit idag. Skönt de också när man e såhär trött. Snart sova, och tro de eller ej så e jag trött :) (Y)

Imorgon är de sista jobbdagen, skönt men ändå inte. Ja, får även se hur vi spenderar fredagskvällen :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards