sarallindstrom

Alla inlägg under september 2014

Av Sara Lindström - 30 september 2014 16:36

Köpte biljetter till matchen imorgon. Längtar, så nu jävlar spöar vi modo!!

Av Sara Lindström - 30 september 2014 16:35

Vaknadeganska tidigt idag, åkte även till AF idag en snabbis. Kollade på stan och nu hemma igen. Ikväll blir det kolla på en ny serie "jagad av hundar" men innan dess har ja ingen aning om vad som händer. Får se helt enkelt :)

Av Sara Lindström - 29 september 2014 20:46

Igåe var jag och hjärtat på bio, vi kollade på the maze runner. Den va sjukt jävla bra och spännande. Men de va ett jävla slut.. man hade så sjukt många frågor osv, det kommer en 2a sen på den. Längtar som bara den, bill veta ju haha! Men verkligen ett filmtips för er att se, lite stressig också osv men den va bra, verkligen :)

Av Sara Lindström - 29 september 2014 20:44

Nu är det soffläge efter att ha hjälpt mamma ute ett tag. Jobbat idag så somnade när ja kom hem. Mamma och jag har skrattat och fjollat oss idag på jobbet, sådär måndags trött.. haha! Så bjöd hem mormor så hon gjorde maten idag, mums ;)
Dricker just nu burn under en filt i soffan och tittar på kockarnas kamp. Imorgon är jag ledig, såå skönt!! Men jobb från onsdag till fredag igen sen. Imorgon ska jag till AF igen. Får se vad som händer efter det. Kanske blie att göra stan efter det. Spännande :)

Av Sara Lindström - 29 september 2014 20:39

Gjorde ett inlägg i AudiOfSweden förr där jag frågade om någon ägde en r8 då jag ville veta hur som hade råd å vad de kosta samt va de jobba med osv osv, VA MIN TANKE DÅRA. Då va de någon/några som misstolka min status å skrev "golddigger?;)" fick säkert ca 50 likes på den kommentaren. men de blev helt plötsligt en datig sida nästan. Fick även en kommentar "har en a6 och äter snabbmakaroner, duger jag?" Ja jo precis ;) haha nää.. med mera. Så efter barkarby träffen hitta ja världens snyggaste aufi nästan å lade upp den på audi sidan och fick denna kommentar av någon helt annan. Haha aa så alla på den sidan förknippar mig nu med audi r8.. roligt ;)

Av Sara Lindström - 29 september 2014 20:31

Var till stockholm i helgen, på bilträff i barkarby. Mycket bilar och mycket folk, mycket fint och audi of sweden var där med sina underbara bilar ;) så kom hem vid 3 på natten. Men det var riktigt roligt! :)

Av Sara Lindström - 27 september 2014 12:43

*

Av Sara Lindström - 27 september 2014 12:36

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards