sarallindstrom

Alla inlägg under september 2014

Av Sara Lindström - 22 september 2014 21:23

Idag har jag jobbat. Kunde inte sova igår så sov i ca 3 timmar inatt men var ovanligt pigg imorse. fick vara själv en stund och jobba klart medan mamma skulle iväg och köra motorcykel. Åkte hem och somnade i ca 2 timmar, var så himla trött. Packade och klädde på mig sedan åkte vi till sandviken och åt på aga. Så jävla gött men så jävla mätt. Åkte sedan till hans mormor å morfar i årsunda. Där vi bor när vi är här. Har tittat på tonårsbossen, lite intressant å se faktiskt. Och nu är det det okända som gäller. Så säfer alexanders morfar att de spökar på deras gård, fett coolt :D
Nej nu börjar det igen så nu ska jag kika på det. Blir att lägga sig tidigare idag för upp å jobba imorgon igen samt att vi ska tillbaka hit imorgon igen en natt till. Ska jobba i 2 veckor.

har ju föresten lämnat in läkarbeviset till hälsovårdcentralen och ville följa min lunginflamation så dom gick med på det äntligen. Dom ville att ja skulle komma idag men kunde ej då. Så dom skulle kolla lungorna samt göra en lungröntgen igen. Spännande. Hoppas på det då!!

Av Sara Lindström - 21 september 2014 23:55

här är lite bilder från första veckan, det finns många fler andra bilder som alexander har som jag inte lagt upp. Men här har ni lite iaf :)

Av Sara Lindström - 21 september 2014 23:38

de tog ett tag, men här kommer lite bilder från veckan vi var på sjukhuset. Vissa bilder ser man hur pass tråkigt vi hade. För att få dagarna att gå så låg vi/jag å sov, kollade på simpsons, använde internet fullt ut, ritade, spelade spel, spelade kort och umgicks med varandra, senare i veckan gick vi även ut och tog luft och satt ute ganska ofta. Men helvete vad dagarna gick fort ändå. Blev bortskämda med vindruvor, cola och glass ganska ofta. Personalen va så trevliga och kunde skämta och bjuda på sig vilket var roligt :)

Av Sara Lindström - 21 september 2014 23:31

Idag har vi även bokat och betalat en resa till gotland. Vi ska dit den 9/10 och hälsa på fredrik och de andra som vi träffade på hotellet i cypern. Ska faktiskt bli riktigt trevligt, kul att träffa nytt folk såhär och träffas efter osv. Längtar faktiskt lite :)

Av Sara Lindström - 21 september 2014 23:28

Har varit iväg och fixat mina naglar igår, tyckte att jag förtjänade det efter alla sjukdomar osv. Blev såå nöjd och dom blev såå bra :)

Av Sara Lindström - 21 september 2014 23:26

var till valbo tidigare idag för å komma ut lite. hittade en tröja och sedan tog vi en chai latte och en kaffe och satte oss ute, tog även en glass på ikea. blev ett himla regn väder så vi köpte en burn och monster och bosatte oss framför tvn hela kvällen till det okända och spårlöst. Alexander satt vid datorn och ritade medans. Snart ska man väl gå å lägga sig då jag ska upp kl 5 imorgon bitti. Kommer seriöst dö av trötthet! Men men.. de e pengar ;)

Av Sara Lindström - 21 september 2014 23:23

helt sjukt vad jag saknar ayia napa.. festerna där är verkligen inte som här, krogarna är lååångt ifrån som här och som i tex turkiet. värmen där är inte heller som tidigare ställen man varit. vill verkligen tillbaka och skulle lätt åka tillbaka nästa år känner jag. Saknar de aldeless för mkt. Och om man blir sjuk igen så har dom ju ett underbart bra sjukhus i fig tree bay ;) då blir det fan 2 veckor att NJUTA AV!! :)

-

Av Sara Lindström - 18 september 2014 22:24

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards