sarallindstrom

Alla inlägg den 24 augusti 2014

Av Sara Lindström - 24 augusti 2014 23:35

jag älskar dig mitt lilla mongo! glöm inte det, 1,5 år tillsammans har vi spenderat just nu. och mer än ett halvår har vi varit förlåvade. längtar tills vi har vårat eget att bo i!

Av Sara Lindström - 24 augusti 2014 23:32

audi r8 är en bil som jag värkligen ÄLSKAR, alltså har ni sätt hur dom ser ut?! så jäkla snygga.. det är en dröm bil för mig, som jah gör ALLT för att få äga. och någon dag i mitt liv, så snart som möjligt när jag jobbat ihop en del pengar i några år, så är hon min! kan ni ge er fan på, fan vad avundsjuka ni kommer vara på mig då. se mig glida runt i denna helt underbara sportbilen.

för att bevisa hur mycket jag vill ha en, kan jag berätta att jag och hjärtat satt hon han. han spelade spel på x-box och köpte en r8 på spelet, jag satt och tittade igenom dessa bilar som var ute på blocket. och jag satt seriöst och grät, för att jag ville ha en så mycket! haha ja ni ser ju. även drömt om dessa bilar en del, en gång att jag ägde en och skulle ut och köra den. kan ni se min min framför er hur in i helvetes jävla lyckigt jag såg ut och var?! ? men kan ni även förstå vad hemskt det var för mig att vakna till verkligheten ?

Av Sara Lindström - 24 augusti 2014 23:25

saknar redan dom där sommarkvällarna vi hade för bara några veckor sedan. så himla varmt och skönt, sitta ute och ta massa drinkar, gå på sommarkvällarna, träffa vänner och umgås, ligga på stranden och bada i poolen, ute konserter. allt det där och mycket mer!!

men ändå på något sätt känns jag klar med sommaren, jag saknar hösten. så mysigt med höst och man kan ha varmare kläder på sig och snygga outfits! jag kan själv beskriva mig som en höst-människa. har hellre höst än sommar nästan!!

Av Sara Lindström - 24 augusti 2014 23:20

är så himla sugen på att tatuera mig igen. hittade även en asgrym tatuerare som jag pratat lite med. han skulle ha ca 9000kr för döskallen, villket innebär ca 3-4 sittningar på ca 4 timmar per gång och 4 veckor imellan varje sittning. och jag kan säga att det är in i helvete jävla billigt.. var in på redroom och frågade om en liten uggla som skulle täcka mitt kors i nacken på ca 10 cm skulle gå på 4000kr för dom tar 1000kr/h. var alldeless för dyrt, usch!! men när ja får jobb och sådär sen så ska jag lätt göra den. faktiskt alltid velat ha en döskalle som taturing, sen ja va liten med.

och klockan ville jag ha ist för rosen på döskallen, men vet ej om de blir bra.. annars vill jag ha klockan på underarmen ?

Av Sara Lindström - 24 augusti 2014 08:51

idag är man vaken tidigt igen, att vakna vid 7 tiden är inte så roligt längre. mwn även vaknade man sjuk, så himla tråkigt.

nu har jag och hjärtat ätit frukost och tittar på tv i soffan med täcket på! har inga planer för hur dagen ska se ut, men någonting hittar vi på så länge jag är pigg nog.

igår va vi i årsunda och sandviken hela dagen, hjälpte till att packa och flytta å grejja. åt sen hos jannes föräldrar. kom hem vid 7 tiden på kvällen, vi funderade på om vi skukle på crusingen, men vi orkade inte så vi köpte mat och kollade på film i soffan hela kvällen ist!

i fredags hämtade jag sara hos henne, sen åkte vi till stan och kikade lite på kläder. jag hittade ingenting, så är det ju när man har pengar och kan handla.. satte oss på donken å åt och pratade en del om allt. åkte hem till 4 tiden. hade en trevlig stund med henne. mot eftermiddagen åkte vi till sandviken, mötte john hos en annan och kollade på film tills nicke var klar. då åkte vi mot falun rakt in i skogen för burn-out träff. var inte där så länge alls utan sen blev det hem till gävle sen vidare till skutskär och sova!

helgen har varit bra, nu väntas ännu en arbetslös vecka, men även för alexander också. på måndag finns iaf planer och nån dag i veckan ska vi nog till årsunda igen och sova hos hans mormor.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<<
Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards