sarallindstrom

Alla inlägg den 26 augusti 2014

Av Sara Lindström - 26 augusti 2014 22:33

Hej. Har ni tänkt på en grej? :)

Har ni någonsin velat haft en bil så mycket så ni sitter och tänker på den jämt om att ni SKA ha den? Jag har!.. 
Skulle vara så underbart att få det man vela ha? eller hur? Först skaffar man sig världens bästa flickvän/pojkvän,

när du väl har gjort det kan du ju ta å flytta med hen!    Så.. nu har du flyttat med hen och allt rullar på som
det ska och helt plötsigt åker du iväg och köper din pärla för att sedan åka ut och glida! :) 


Har ni många saker ni tycker om? här är 5 saker jag verkligen gillar!
1. Nissan GTR R35 Black Edition 2010. 
2. Min underbara flickvän.
3. Livsförbrukning av snus + Oändligt av Monster Energy drickor.
4. Hus i Florida
5. Sponsrad av Ironlak (spray burks återförsjäljare) eller Retaks/Maxxis (däck & drifting)
6. 75 Milljoner på lotto 
Opps... blev visst 6 stycken.. så.. Skriv gärna era top 5 önskningar! :)

 
 

Du som läser det här är. Tack för att du har tagit dig tid att bläddra igenom det här gästinlägget och dina tankar och åsikter! :) MVH En utråkad pojkvän :)

Av Sara Lindström - 26 augusti 2014 22:26

efter att ha suttit och pratat med mamma och alexander nu ang tjernobyl (eftersom jag inye visste vad det var) så olyckan som var och de mesta hamnade i gävle trakten. så samma sak är det ju med forsmark.. läste lite om det som hände och varför det hände. och man kan bli så arg. att den där "syran" aldrig förvinner, man gömmder det i bergsgrottor under jorden, men det är väl bara en tidsfråga hur länge bergen håller. blir det et spricka i bergen och den där syran eller vad det är kommer ut så dör vi ju. (om de kommer ut i ett samhälle som tex gävle/skutskär)

att det fräter sönder allt inne i kroppen, förstå vad ont det kommer att göra. varje gång man pratar om sånt där blir jag så arg och orolig. tänk er om det värkligen händer, att det kommer ut mer lixom. då är det kört för oss. varför har vi ens tjärnkraftverk?! TA BORT SKITEN säger jag!!


bara onödigt och förstör så himla mycket, samt kommer att försöra oss männioskor. usch, vad är bra med det? jo att vissa får jobb. men va fan, tänk på de säkra istället. faktiskt lite rädd att vi har ett tjärnfraftverk i närheten. känns inte säkert. men okej visst man ska ju inte gå runt och vara orolig för massa saker  heller. men ändå..

Av Sara Lindström - 26 augusti 2014 22:08

ikväll har jag bokat en tid för besiktning av min bil, så imorgon halv 10 har har tid för det. bli 350kr fattigare ?
sedan resten av dagen kanske vi stannar i stan eller åker hem och söker jobb. får se helt enkelt vad dagen har att erbjuda ?

Av Sara Lindström - 26 augusti 2014 21:14

är sugen på att sälja min bil, lagt ut den på fb och frågat vad den var värd. runt 7-8 tusen trodde dom, men jag tror ja kan få nån tusenlapp till. funderade faktiskt på om jag ska sälja den och köpa en finare bil än denna fula ?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<<
Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards