sarallindstrom

Alla inlägg den 22 augusti 2014

Av Sara Lindström - 22 augusti 2014 10:24

Av Sara Lindström - 22 augusti 2014 10:11

nu så har jag kommit igång lite med några inlägg. så nu kan jag skriva lite om vad jag gör och så. ja jag slutade mitt  7 veckors somamrjobb i måndags, så jag har varit hemma och tagot det lugnt, eller aa nästan. har choppat lite och åkt iväg på några utflykter. 


har bland annat åkt till Edsele över en helg. där grillade vi och träffade släktingar och så där. hade jätte mysigt! älskar att vara där uppe. för er som inte vet så är Edsele ett ställe där jag var uppvuxen, även min mamma och min mormors föräldrar bodde även i den stugan som vi har där då på landet. åkte massor av fyrhjuling gjorde vi också, första gången jag åkte dit med eget körkort och tog mig dit med alexander på egen hand. hela 43 mil. 


iaf, igår åkte vi till valbo ett tag. elgiganten hade "natt"öppet så var där och kikade. idag funderar jag på att åka ner till stan, kika lite. väntar förjäves på alla höstkläder för nu har man köpt höstkängor ;)

längtar jätte mycket till hösten. så himla mysigt. senare idag när alexander slutar sin sista dag för sommarjobbet så ska vi nog till Falun. där är det bilträff, ska li kul, komma iväg en bit en stund. sen i helgen tror jag att vi skulle hjälpa till att flytta och packa ihop skaer eftersom alexanders mamma ska flytta till hennes kille. 


så ser iaf läget ut just nu :) 

Av Sara Lindström - 22 augusti 2014 10:08

 


även på måndag ska jag till arbetsförmedningen och få hjälp med att söka jobb i norge. är min plan iaf, vara där ett tag och tjäna ihop en hel del pengar! längtar faktiskt sjukt mkt, att komma hemifrån ett tag också ju. se annat och bo i annat land men nya människor. de ni, en upplevelse!

Av Sara Lindström - 22 augusti 2014 09:58

 
CYPERN
 
GREKLAND
  TURKIET



på måndag ska jag och hjärtat gå till Resia och boka en resa. helst vill vi till ayia napa, men skulle de inte finnas kvar så blir det nog något annat, kanske grekland men sist till turkiet. eftersom ma varit där två ggr så känns det som man kan alanya redan. så vi ville se något nytt. jag längtar så sjukt mycket, en hel vecka med mera sol och bad! kan ni förstå vad underbart   

och blir det inget av cypern eller grekland funderar vi på två veckor till turkiet, eftersom turkiet är så himla billigt. måste ju göra av med alla stålat man tjänar på en månad. nästan 20.000 ju   

Av Sara Lindström - 22 augusti 2014 09:46

  
den 13 juni 2014 tog jag studenten, det var en helt fantastiskt rolig dag som jag aldrig någonsin kommer att glömma. massor med kortknäppning, mat samt lite alkohol och en liten träff i klassrummet med lärarna och klassen innan vi skulle göra oss klara för utspring! man var så sjukt nervös men de glada tog över allt. var så trött så jag sov en stund efter jag kom hem minns jag   

blev en hel klassamling hos Johanna där vi väntade på flaket. att åka det flaket var nog det roligaste jag hade gjort på hela året. skrika och vara full och glad! hoppade av sen för att träffa hjärtat och fira resten av kvällen med han på slick och så kom nicke och träffade massa folk där. men.. efter ett tag kände jag mig trött och fryssen. jag hade fått feber, så satt där på min studentkväll inne på slick med feber. inte de roligaste men inget man kan göra ngt åt!


men min student kommer jag aldrig att glömma!

Av Sara Lindström - 22 augusti 2014 09:32

jag kände att det var dags att förnya sig lite. har inte bloggat på jätte jätte länge och då är det tråkigt att fortsätta på gammla bloggen så passade på att börja blogga här nu   

förra bloggen jag hade var jag på fames.se och bloggade, gillade den sidan men kunde inte logga in där på min egen dator på något konstigt vis.. innan fames var jag på devote.se vilket var skit tråkigt tyckte jag. 

får se nu då vad denna bloggsajt har att erbjuda mig    hoppas jag kommer trivas här och börja blogga mer nu när jag startat en ny!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<<
Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards