sarallindstrom

Direktlänk till inlägg 22 augusti 2014

semester/arbetslös

Av Sara Lindström - 22 augusti 2014 10:11

nu så har jag kommit igång lite med några inlägg. så nu kan jag skriva lite om vad jag gör och så. ja jag slutade mitt  7 veckors somamrjobb i måndags, så jag har varit hemma och tagot det lugnt, eller aa nästan. har choppat lite och åkt iväg på några utflykter. 


har bland annat åkt till Edsele över en helg. där grillade vi och träffade släktingar och så där. hade jätte mysigt! älskar att vara där uppe. för er som inte vet så är Edsele ett ställe där jag var uppvuxen, även min mamma och min mormors föräldrar bodde även i den stugan som vi har där då på landet. åkte massor av fyrhjuling gjorde vi också, första gången jag åkte dit med eget körkort och tog mig dit med alexander på egen hand. hela 43 mil. 


iaf, igår åkte vi till valbo ett tag. elgiganten hade "natt"öppet så var där och kikade. idag funderar jag på att åka ner till stan, kika lite. väntar förjäves på alla höstkläder för nu har man köpt höstkängor ;)

längtar jätte mycket till hösten. så himla mysigt. senare idag när alexander slutar sin sista dag för sommarjobbet så ska vi nog till Falun. där är det bilträff, ska li kul, komma iväg en bit en stund. sen i helgen tror jag att vi skulle hjälpa till att flytta och packa ihop skaer eftersom alexanders mamma ska flytta till hennes kille. 


så ser iaf läget ut just nu :) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

-

Av Sara Lindström - 23 november 2014 23:41


-

Av Sara Lindström - 23 november 2014 23:40


Av Sara Lindström - 10 november 2014 20:26


Har fixat dekalen på frarutan på bilen, sen har ja fått hjälp av putte och alexander och tonade sidorutorna på bilen. Så skulle vi ta bakrutan igår så kom boode förbi men de gick inte alls nå bra.. så ska få hjälp nån annan dag av nån som kan. ...

Av Sara Lindström - 17 oktober 2014 03:17

Äntligen så äger jag min första audi! Så jäkla glad! Min fina pärla ;) Så sjukt underbar att köra med! ...

-

Av Sara Lindström - 10 oktober 2014 00:35

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<<
Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards